Great Ocean Road en Lars in Melbourne!!

19 november 2012 - Great Ocean Road, Australië

Hey iedereen,

ik vind het superleuk om de reacties van sommige mensen te lezen op de foto's of de reisverhaaltjes. Dus dan maar weer even tijd om een kort verhaaltje te schrijven. Dit is mijn laatste dagje in Melbourne en dus waarschijnlijk ook de laatste dag dat het makkelijk is om aan internet te komen. Dus daar maar even snel gebruik van maken!

Lars is hier eindelijk en we hebben al heel wat gezien en gedaan. We hebben zojuist de foto's van de Great Ocean Road geupload. In verhouding tot hoeveel we er hebben zijn het er echt maar een paar. Het is echt zo mooi langs die weg. De mooiste kust die ik ooit gezien heb en we hebben lekker gesurfd en naar het regenwoud geweest door super hoge bomen gelopen.

Helaas waren we niet ver genoeg naar het noorden om de zonsverduistering te zien, maar wat we wel zagen was rond die tijd een soort ring om de zon heen. Vergeten die foto te uploaden, maar dat komt nog wel. Moet zeggen dat dat er ook wel heel erg vet uit zag.

Van het weekend zijn we met Marike en Tom en Gabriele (italiaantje) naar Philip Island geweest, op bezoek bij een Australisch meisje die we hier ontmoet hebben. Echt superleuk om te verblijven bij een Australisch gezin.

En nu gaan we naar Wilson's promotery en vervolgens weten we het nog niet precies. Maar we houden jullie zo goed mogelijk op de hoogte.

Nu vertrekken we echt!!

Knufjes Kellie en Lars!!

1. Lisa:
    19 november 2012
    Waauw Kel! Geen woorden voor.... :) geniet er lekker van!
  2. Aad:
    21 november 2012
    Lieve Lars/Kellie,
    Geweldig die foto's van de Great Ocean Road!!! Een gaaf idee dat je (bijna) alleen bent op een strand zo heerlijk vroeg. Je geniet dan zoveel meer. Plaats maar lekker veel foto's op de BLOG dan is het net of wij ook een beetje op vakantie zijn. Vergeet ook je dagboek niet he?
    Kusjes van Lilian en Aad
  3. Aad:
    23 november 2012
    Hey Lars, Kellie,
    Jullie trailen via google-maps zou heel leuk zijn dus gooi die steden die je bezocht hebt er maar in. Wie weet doe ik nog een suggestie voor de volgende..
    Aad