De reis naar Australië, en wat voor een reis

6 juli 2012 - Taipei, Taiwan

Zo, daar zit ik dan in Taipei. Ik geloof dat ik al over de helft van m’n wachttijd hier ben (ruime 10 uur). Gisteren om 14.05 vertrokken vanaf Schiphol, ruim 11 uur later aangekomen in Bangkok. Daar 2 uur gewacht tot het vliegtuig weer op orde was om vervolgens in 3,5 uur naar Taipei te vliegen. En nu zit ik dus hier.. te wachten op mijn vlucht naar Sydney en dan daar weer wachten op m’n vlucht naar Melbourne. En ik ben zoooo goed in wachten zoals degene die me kennen heel goed weten (not). Daarom ben ik zojuist ook maar even Taipei ingegaan. Met de nadruk op even, het was 39 graden buiten en heb dus meer een soort citytour gedaan met de bus en amper zelf rondgelopen! Het is vooral een heeeeel erg grote stad, en niet heel erg rijk en schoon. Maarrr… ze hadden echt de grootste Zara die ik ooit heb gezien en ook nog eens een Pizzahut, what!! En dan mogen de Subways, MC Donald’s en Burger Kings natuurlijk ook niet missen. Dusss… ik heb heel erg saai als ‘avondeten’ (voor mij eten ergens op een onbepaald tijdstip, maar hier half 7) een patatje bij de Burger King gehaald. Ben overigens blij dat ik hier zelf niet met de auto hoef te rijden, ik had een hele vette, asociale buschauffeur die heel leuk een met file volstaande afrit helemaal tot op het einde voorbij rijd om de bus er vervolgens via die gestreepte strook (hoe heet dat ook al weer) nog even tussenpropte waarmee hij bijna een hele mooie, glimmende witte auto de weg af reed. Grote kans trouwens, want ze rijden hier allemaal in glimmende witte auto’s. Nou… ik ga maar weer een boekje lezen ofzo, hopen dat ik die 9 uur in het vliegtuig naar Sydney kan slapen J. Pluspuntje, volgens mij zit ik deze keer bij het raam :D Nu nog hopen dat er niet zo’n heerlijke vleugel ook toevallig bij dat raam zit!! Next update op de plaats van bestemming!!! :D

Vliegtuig

1. Sacha, Vera en Carlyn:
    6 juli 2012
    Goeie reis nog!!! Net met Lars en Kasper geshopt, Lars is al inkopen aan het doen voor jullie reis ;) Volgens mij kan hij nu al niet wachten, haha:)
    Liefs